Fasiken!

Jepp, nu är jag en av alla som har bloggar, fasiken. Namnvalet på bloggen är uppenbart för dom som får äran att lära känna mig, vilket jag hoppas blir många. Ja jag vet redan att jag låter egoistisk. Aja....jaha...vad ska jag skriva? Mitt liv är lika intressant som en död människas, sanning. Förresten, kalla mig Leviathan.
I allafall, namnet på bloggen kommer från den väldigt bra boken "Satan Speaks!" skriven av Anton Szandor Lavey, Church of Satans grundare. Den boken öppnade mitt sinne verkligen och gav mig andra synvinklar av världen.
Jag gillar att skriva så ska nog göra det nu, kanske kan komma på nåt att skriva.

Bokens bild

Förresten, är jag dum i huvudet som tycker att Onkel Kånkel är bra? texterna är omogna men den om tomten (Säger ej namn pågrund av erfarenhet av andra bloggsidor) fastnar bra. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0