Skola

Skolan har startat, barnen skär sig och lärarna gråter och här kommer jag med en sång....Äh nu slutar vi med skitsnacket. Drygt med skola, det kan jag ej förneka. Men det är ju alltid skönt att lära sig något, iallafall tycker jag det eftersom jag ej kan stilla min hunger för kunskap. Men man hade ju en himmla tur. Schemat är perfekt, har idrott som sista vilket äger. Har matte och NO med min favvo lärare vilket är skönt. Har idrott med en hyfsat bra lärare. Resten är som vanligt. Det ända som suger nu är skolmaten.
Fick även veta att svinflunse vaccinet kommer vara frivilligt att ta, det lät på Media som att staten skulle tvinga oss ungdommar för att ej smitta vidare. Dom hade ju kunnat ta till smittskyddslagen förmodar jag. Aja, ska inte ta skiten. Otestat vaccin som jag bara hört dåligt av. Jag räds inte döden, bara livet. (det lät bra).
Aja, hoppas er skola (ni som har det) blir lika bra. Ska skriva mera nu.

Hare gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0