Skolstart!!

Yippie!!...Nej. Skola i morgon då. Hoppas att vi får ett hyfsat schema. Bävar inför idrott, har aldrig gillat det. Sen har man ju elevrådet, som på något sätt alltid snor min tid hur jag än gör. Aja, längtar till svenskan och så vidare. Fördelen med att man skriver mycket på sin fritid är ju att språl ämnena går väldigt bra. Framförallt engelskan eftersom jag skriver mina mer seriösa böcker på engelska. Sen ska det ju bli kul med rutiner och stress igen. Aja, man får ta dagen som den kommer. Har suttit och skrivit och nördat dom senaste nätterna vilket orsakat dålig aktivitet på bloggen. Hare gott nu folk!

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

SÅ bra :) Samma här tack sötnos! :)

2009-08-23 @ 21:52:19
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: SveaJ

sv: Okej, jag har ingen aning om vilken den serien är faktist :P

2009-08-23 @ 22:45:47
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0